بچه ها جونی فردا ازمایش قنددارم
باید و نباید هارو بگید لطفا؟چیکاراکنم؟

۵ پاسخ

رژیم روزانه اتو داشته باش،بعد شامت هر ساعتی بود ۱۰-۱۲ ساعت باید ناشتا باشی و فقط آب میتونی بخوری

چن هفته و چن روز هستین؟

صبح زودتر برو من نزدیک دوازده ساعت ناشتا بودم آزمایش من یا یازده تا دو بعد از ظهر بود حتما یکی باهات باشه من تنها بودم داشتم پس میوفتادم وحشتناک بود اون روز شربتش هم اونقدر بد نیست نتونی بخوری قبول قبول بخور با آب خنک

آزمایش ادرار هم هست .

هرچی‌ ک تا الان میخوردی همون رو بخور
از ساعت ۱۰ دیگ چیزی نخور تا صب ک میری ازمایش
۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی میخواد

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۸ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی