خانما کی مراقبت داریم باید ما بریم یا بگن ب ما بریم بهداشت ؟

۶ پاسخ

گلی خودشون باید بهت بگن ک کی بیای کی نیای اگ بهت نگفتن خودت برو ازشون بپرس

اگه منظورت بهداشته من ماهی یک بار میرم ۱۰ هرماه برام مراقبت مینویسه اگه شماره خانه بهداشت رو داری زنگ بزن بگو کی بری برای مراقبت

بهت میگن

۲۰ هفته به من گفت بیا

دیگه شما کم کم برو خودشون بهت میگن
معمولا دو هفته یه بار بررسی میکنن

کدوم ماه یا کدوم هفته بریم

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو❤️ مامان دیاکو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی