یه کم لکه بینی افتادم ودرد پا دارم برم بیمارستان؟

۸ پاسخ

اره حتمابرو

مشکلت چی بود که لکه بینی افتادی عزیزم؟

اره عزیز چون سزارینی هستی فوری برو

الان زایمان کنی بچت تقریبا یک هفته می‌ره تو دستگاه

زود بری بیمارستان اذیت میشی

بله فوری

اره برو

آره برو

سوال های مرتبط