واکسن شش ماهگی خیلی سخته؟

۵ پاسخ

برای ما یکم از واکسنای قبلی سختتر بود یعنی پاش درد میکرد اذیت بود گریه میکرد اما میگذره

پسر من همون لحظه گریه نکرد ولی پاش درد میکرد میترسید تکون بده یکمم تب کرد برعکس واکسنای قبلش

وای منم۲۵میخوام بزنم

واسه پسرم که خیلی سبک بود انگار که اصلا واکسن نزده انشالله واسه نی نی شما هم همین طوره

نه خیلی سبکه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی