ازوقتی حامله شدم بادمعدم یهویی ازم خارج میشه چیکارکنم🤣🤣😭

۱۴ پاسخ

آزاد باش 🤣🤣🤣

کاش از این تاپیک ها بیشتر داخل گهواره بزارن آدم شاد میشه خسته شدیم از بس چسناله شنیدیم

منم تازگی اینطوری شدم خیلی استرس دارم جلو بقیه دربره🤣

من هی باردار نبودم پیش مادر شوهرم شوهرم یکی ول کردم🤣🤣 خودم گفتم ای گوزیدم😂😂😂😂😂 یعنی غش کردن از خنده هنوزم یادم میفته کلی میخندم .الان که باردارم انگار .ک و نمو دوختن🤣😂

بادی بود و راهی بود کِی به تو کاری بود😂

طبیعیه🤌🏻😂🤣

طبیعیه😂😂😂

من یهو خارج نمیشه ولی خیییلی باد معده دارم😂😂

تازه اولشه🤣

😂😂😂😂رهاش کن بره

فیوز پروندی

رهاش کن 😂😂😂

منم همینم🤣🤣
سعی کن غذا های نفخ دار نخوری آبگوشت آش اینا کم بخور منم ویارم همش اش و آبگوشت معدمم باد کرده

😂😂😂

ک.و.نت ، یک سره شده 😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری