آزاد باش 🤣🤣🤣
کاش از این تاپیک ها بیشتر داخل گهواره بزارن آدم شاد میشه خسته شدیم از بس چسناله شنیدیم
منم تازگی اینطوری شدم خیلی استرس دارم جلو بقیه دربره🤣
من هی باردار نبودم پیش مادر شوهرم شوهرم یکی ول کردم🤣🤣 خودم گفتم ای گوزیدم😂😂😂😂😂 یعنی غش کردن از خنده هنوزم یادم میفته کلی میخندم .الان که باردارم انگار .ک و نمو دوختن🤣😂
بادی بود و راهی بود کِی به تو کاری بود😂
طبیعیه🤌🏻😂🤣
طبیعیه😂😂😂
من یهو خارج نمیشه ولی خیییلی باد معده دارم😂😂
تازه اولشه🤣
😂😂😂😂رهاش کن بره
فیوز پروندی
رهاش کن 😂😂😂
منم همینم🤣🤣
سعی کن غذا های نفخ دار نخوری آبگوشت آش اینا کم بخور منم ویارم همش اش و آبگوشت معدمم باد کرده
😂😂😂
ک.و.نت ، یک سره شده 😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.