۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبید میگم که منم مثل شما دیشب از پماد مگاکورت زدم روی باسن پسرم صبح بلند شدم دیدم ی لکه بزرگ سفید افتاده تا الان نرفته بنظرتون میره عزیزم؟عکس بفرستم نگا میکنید؟

تصویر

من دخترم پپتی جونیور میخوره وزن گیریش خوب بوده حتی بالاتر حد مجاز
بستگی داره بچت بخورش یا نه همه شیرا وزن گیری دارن فقط باید بچه اون مقداری رو قوطی نوشته رو بخوره

اینا شیر رژیمی هستن سلیقه ای نیست که یکیشو انتخاب کنی
تو مرحله اول به بچه پپتی میدن بعد اگه بهتر نشد جونیور
جونیور رژیمی تر از پپتی هست

کلا وزن دهی ندارن هر دوشون

سوال های مرتبط