منم آنلاین شرکت میکنم ، مراقبت های تو بارداری و بعد از زایمان ، ورزش های دوران بارداری و سوالی هم اگه داشته باشی پاسخ میدن ، کلا بنظرم خوبه
سلام آره منم شرکت کردم 8جلسه داره هم آنلاین میتونی شرکت کنی هم حضوری ..
هم راجب زایمان بهتون توضیح میدن
هم ورزشایی مناسب برای زایمان بهتون میگن انجامبدید خوبه برید
من سزارینی هستم بهداشت گفت دوست داری برو دوست نداری نرو مهم نیست
چون تو کلاسها بیشتر درباره طبیعی صحبت میکنن و تو مامان اولی بی تجربه نیستی
برا من اختیاریش کرد
منم میخام برم ولی هنوز نرفتم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.