ناشتاو۱ساعت بعدت بالاست گلم رعایت کنی میادپایین
سلام
شما دیابت بارداری دارین؟
من هم این اعداد داشتم و چون دیابت بارداری داشتم از بارداری قبل، یک مدت بهم رژیم داد پایین نیومد الان متفورمین میخورم.
قند ناشتا باید زیر ۹۲ باشه و بعد غذا زیر ۱۴۰ دو ساعته هم زیر ۱۲۰
کمی بالاس عزیزم
ناشتا بالاس بقیش طبق رنج نرمال آزمایشگاهی که رفتی خوبه ولی باز مراعات کن
قرص ویتامین دی هم اگه هر روز میخوری باید دکترت کمترش کنه چون داره میره بالا
یک ساعت بعد صبحانه بالاست عزیزم ناشتا یه کوچولو بالاست که خیلی مهم نیست بقیه خوبه
بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.