پس فردا میرم‌واسه آزمایش گلوکز
حرفی؟
سخنی؟
نصیحتی؟

۵ پاسخ

صبح زود رفتم با شوهر
ماشین تو سایه گذاشتیم
آزمایش میدادم میومدم تو ماشین دراز می‌کشیدم فیلم گذاشتیم دیدیم خوب بود
😐

اصلا اونجوری که میگن ترسناک نیست من رفتم هیچیم نشد اون پودره هم مث ابمیوه های بازاریه شیرینیش بیشتر نیست
اب سرد با خودت ببر اگه میتونی یه نفرم ببر که سرگرم باشی تنها نباشی استرس بگیری

ناشتا باش
دستشویی نرو
با خودت آب خیلی سرد ببر

اب خیلی خنک ببر فقط صبح زود برو ماشین ببر بیا زیر کولر تو ماشین بشین حالت بد نشه

صبح زود برو‌اینجوری زودم تموم میشی اذیت نمیشی‌ بعد ازمایشاتم‌سرت‌نکن‌تو‌گوشی راه نرو‌ من ک ازمایشگاه تخت داشت میرفتم خون میدادم بعد دراز میکشیدم اصلت سختم نشد بعدشم‌با خودم موزو شکلات بردم تموم ک‌شدم‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان 😍معجزه خدا😍🌿 مامان 😍معجزه خدا😍🌿 هفته بیست‌وهشتم بارداری