۷ پاسخ

من امروز رفتم منتهی چون محلول و نمیتونم بخورم سه بار ازم آزمایش خون گرفتن یه بار ناشتا یه بار دوساعت بعد صبحانه یه بارم دو ساعت بعد ناهار

لطفا نیار بالا🫠🫠

بعد اینکه شربت رو خوردی یکم آب خنک بخور و تو هوای نسبتا سرد یا دراز بکش یا سرتو تکیه بده راه نرو کلا بالا میاری

شام غذای سبک بخور
۸ تا۱۰ ساعت ناشتا باش
ابم مشکلی نداره میتونی بخوری

با آب خنک قاطی کن یجا باش بهت هوا بخوره و راه نرو

خدا کمکت کنه عزیزم😁

مگه فردام میگیرن؟؟پنجشنبه اس

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری