تب نداره ک
عزیزم ۳۵ نه تنها تب نیست بلکه دمای بدنش از نرمال پایینتره
خدا نکرده قندش نیفتاده باشه بچه که انقدر بدنش سرده
اگه واکسن زده هر ۶ ساعت روز اول دوبرابر وزنش بهش پاراکید یا استامینوفن بده
فقط پاراکید قطره هاش درست نیست
حجمی حساب کن
یه سی سی معادل ۲۵ قطره است
وزنش مثلا اگه هفت کیلوئه میشه ۱۴ قطره
تو بهش نیم سی سی یا ۶ دهم سیسی بدا
۳۵ دماش کمه، یخ کرده
۳۵بدنش دماش خوبه تازه خنکم هست ۳۷ نیم به بالا تب حساب میشه هیچی بهش نده
۳۵ ک تب نیست
تازه پایین هم هست ، بدنش سرد نیست؟
شاید اشتباه اندازه گرفتی
۳۵ مگه تبه😐 الکی دارو نده
دمای بدن بچه بین ۳۶ تا ۳۷.۵ باید باشه
۳۵ دمای پایینیه
تازه سردشه بچه
۳۵ تب نیس
۳۷ و نیم نیاز داره که حواست باشه و استامینوفن بدی ۳۸ به بالا تب بحساب میاد که تن شویه و کارای دیگه لازمه
۳۵تب اخع؟😑
۳۷.۵به بالا تبه ۳۵ که تب نیس
۳۵ که اب نیست😐. الکی دارو ندیااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.