سلام مامانا کیف زایمان و چند هفته بستین

۱۸ پاسخ

۳۶ هفته

۲۴ هفته 😅

من ی حدودی جمع کردم ولی نمیدونم دقیق چی ببندم

من بستم

من هنوز نبستم😂

۳۷ هفته

تو فکرم ببیندم ولی تنبلی میکنم

من هنوز نبستم🤕😥

چند روز پیش برا نی نی بستم هنوزم یکی دوتا وسیله هاش مونده، برا خودمم هنوز نبستم . همین یکی دو‌روز میبندم دیگه

من همچنان نبستم🥲

من دیشب رفتم خرید بشورم ببندم

۳۴هفته

من هنوز لباساشو نشستم چ برسه ساک ببندم 😩 هرروزم میگم فردا دیگ انجام میدم ولی نمیدونم چرا اصلا بدنم جون ندارع دیگع😩😅

من هنو سن بیمارستانیشو سفارش ندادم بیاد😂

من چون احتمال زودرس دادن ۳۰ هفته بستم

شما الان باید ببندی من ک هنوز نیستم ولی شما ببند چون ب زایمان نزدیکی

من به فکرش هستم تو این هفته دیگه بچینم

من میخوام تو هفته جدید ان شاءلله ببندم

سوال های مرتبط

مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی