سلام از چند هفته کیف نی نی بستین؟

۱۶ پاسخ

من الان تو فکرشم تازه نصفشم ندارم

من دیروز بستم

از ۳۲ هفته

۳۶ هفته

من ی هفته س ک بستم

۳۶ هفته به بعد میبندم

سلام من که ۳۵/۳۶ میبندم

من ۳۷ بستم

من ک هنوز نبستم

من یه هفته دیگه می‌بندم

۳۶.

میگن بهترین تایمش ۳۶

من میخوام از سی و دو ببندم ان شالاه

سلام 36 هفته

۳۷هفته خوبه

والا هزار بار بستم و باز کردم 😂

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری