۱۸ پاسخ

ساکم نرسیده ببندم😆😆هرچه زودتر بهتر مگ چی میشه

من از 32 هفته بستم

ببند خواهر دیگه راحتی

منم زود بستم آنقدر استرس جنگ و این چیزا هست از ترسم زود بستم که خدایی نکرده اگه چیزی شد حداقل ساک بچه آماده باشه برم خونه مامانم

هنوز نبستم😅چ عجله ایه

من امروز می‌خوام ببندم انشالله 😍

اره عزیزم ببند دیگه آماده باشی

من ۳۶ بستم

یه مشت مادر تنبلو دور هم جمع شدیم🤣🤣🤣😅

من ۳۶ هفته شدم بستم

من هنو نخریدم 😂😂

من فکر کنم بعد زایمان ببندم🤣🤣🤣🤣🤣

من همین هفته قبل😆

من هنوز نبستم

لتفاقا منم از دیروزه ب فکرشم

آره خوبه

من دوسه روز دیگه میبندم انشالله🥹

من دیشب بستم

سوال های مرتبط

مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری