خانم های گل میگم ختنه حلقه ای بهتره یا سنتی؟

۳ پاسخ

پسرمو سنتی یا همون بخیه ختنه کردیم خیلی خوب بود

من امروز ختنه میکنیم پسرمو بخیه میزنن پسر اولمم همینحوری بود حلقه ای نبود

حلقه ای جنبه زیبایی داره و دیرتر خوب میشه مثلاً ۷ یا ۸ روز حلقه میفتع
ولی به روش بخیه سر ۳ روز خوب میشه

من پسر اولمم و حلقه کردم و ناراضیم چون دوباره پوست اومد روش و مجبور شدم دوباره ختنه کنم و در آخر منجر به تنگی مجرای ادراری شد و عمل شد

اینم بگم هر بچه ای فرق داره

سوال های مرتبط

مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی