ختنه به صورت حلقه ای بهتره یا سنتی(بخیه) ؟؟

۷ پاسخ

من سنتی انجام دادم دو روز پیش فعلا ک خوبه خداراشکر

سنتی گلم

من ۳تا پسرم حلقه انجام دادم خوب خدا رو شکر.

سنتی یا همون بخیه

حلقه عالیه

حلقه بهتره

فقط حلقه ای

سوال های مرتبط

مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی