مامانا کدوم پستونک خوبه

۴ پاسخ

پسر من اوتودنسی رو نگرفت
بادومی bbis و گرفت

من بی بی لند گرفتم
پسرمم دوسش داره

اونت و هی اورشی میگن بهترینه ولی خیلی گرون رفتم بخرم اونت ۱/۲۰۰ و هی اورشی ۲۵۰۰

والا بستگی به بچه داره
من چند مدل خریدم فقط یه مدل رو میگیره بقیه رو اصلا نخورد
بی بی لند این سری رو از اول گرفت


پستونک تو دهنش بود . مجبور شدن از گوگل عکس بگیرم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی