چه جالب ما هم خورش لوبیا داریم😁
نوش جونش
نوش جونش ما هم امروز خورشت لوبیا سبز داشتیم
من تا حالا درست نکردم ولی لوبیا داخل برنج رو خیلی دوست دارم. چطوری درست کردید؟؟
نهار ماهم خورش لوبيا سبز هست
نوش جان عزیزم خورش لوبیا. سبز چجوری درست کردین
نوش جان همگی
😂ماهم همینه ناهارمون
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.