ناهار آقا مهرسام جانم🫀
خورشت لوبیا

مولفیکس#مایبیبی#پوشک

تصویر
۸ پاسخ

چه جالب ما هم خورش لوبیا داریم😁
نوش جونش

نوش جونش ما هم امروز خورشت لوبیا سبز داشتیم

من تا حالا درست نکردم ولی لوبیا داخل برنج رو خیلی دوست دارم. چطوری درست کردید؟؟

نهار ماهم خورش لوبيا سبز هست

نوش جان عزیزم خورش لوبیا. سبز چجوری درست کردین

نوش جان همگی

😂ماهم همینه ناهارمون

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
چالش چالش

بیایدازفانتزی ها و کارای جالب دوران نامزدیتون بگید من یادمه شباکه بانامزدم حرف میزدیم وقتی که اون میخوابید میگفت بیابرام کلی حرف بزن صب که چشام بازکردم پیامات بخونم حالم خوب شه یبار خوابم برد پیام براش نزاشتم قهرکردکه چرادیشب برام حرف نزدی یکی دیگشم این بودکه ما قبل نامزدی چندماه باهم بودیم عکسام شب تا صب مینشست نگاه میکرد یبارگوشی ب دست خوابش برد و خاله فزولش و اجیش رفتن توگوشی و همه عکسام وچتامون باهم خوندن😪🥲😄حالاشمابگید


فرزندپروری پوشک انتی انومالی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی

فرزندپروری فرزندپروری پوشک مایبیبی انتی
مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی