۱۴ پاسخ

دختر من ۳۶۰۰ دوماهگی ۵کیلو

بهداشتو ول کن
هرماه باید حدود یه کیلو اضافه کنن،پسرت که خوبه دختری یه کمی کمه فقط
که اونم دختر و پسر و نباید مقایسه کرد باهم.
پسرا شیرخوردنشون بیشتره

نگاه دختر من؛۲ کیلو دنیا آمد ۲ ماهگی ۴ و ۳۰۰ بود تازه مریضم بود؛؛
من‌یادمه پسرم ۲ و ۵۰۰ دنیا آمد
دوماهیی ۵ و ۵۰۰ بود

هر دو ساعت حتما بهشون شیر بده به غیر از شب اگر خوابیدن تا ۴ ساعت هم بذار بخوابن

قشنگ مشخصه دخترت از قول دیگه ریزه

باید ۵ و ۵۰۰ میشدن

من دخترم دنیا اومدنی ۲۸۰۰بود دوماهگی ۵کیلو بود
پسرم دنیا اومدنی ۳۴۰۰بود دوماهگی ۷کیلوعه

وزنشون خوبه عزیزم بهداشت همیشه استرس میده به مامانا اگه شیر خشک میدی شاید خوب وزن نمیده عوض کن

بنظر من که وزنشون خوبه
دخترت یکم کمتره ولی خب مشکلی نیست
دختره دیگه،ظریفه🥰

خوبه وزن شون خواهر
ولی بالش زیر سرشون نباید بزاری خیلی زوده

اوووخی چه عجب یه عکس دوقلوییی دیدم خدا شلوار چند جیبش اوف لات مادر 🥰

پسرت خوبه عزیزم ماهی یک کیلو وزن گرفته
دخترت نه

وا خوبه دیگ
بچه باید ماهگی ۸۰۰ گرم بره بالا
بچهای شما یه کیلو رفتن بالا

دختر من بدنیا اومد 3750 بود دوماهگی 4500

سوال های مرتبط