بچه هااااا تو‌روخدا بیاین فشارم ۱۳رو‌۸خطریه؟

۴ پاسخ

اره برو از من دیروز رو ۱۱ بود گفت خطرناکه ۱۳ که خیلی زیاده

ممکنه دوار مسمومیت بارداری شده باشی
سریع برو بیمارستان

بالاست برو زایشگاه هفتت بالاعه

اره
توهفته شماخطرناکه
ورم نداری؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرهان🩵 مامان 🩵آرهان🩵 ۱۴ ماهگی
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری