دکتر به من کفت کره و خامه و حبوبات نفخ داره.
دکتر بهت نگفت؟
مال من گفت تا ده روز نه حبوبات بخورم نه لبنیات میگفت نفخ داره
مرغ، سوپ، کاچی، شیر، اشکنه، برنج با ماست، کره مربا، حلوا
یکی میگفت من از ترسم فقط دیگه دارم برنج میخورم من خودم همیشه رعایت داشتم ولی بعدش دلدرد میشد بالا میاورد دیدم دیگه همش بالا میاره کلا شیر خشک دادم لاقل هم سیر میشه هم بالا نمیاره هم دلدرد نمیشه اونجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.