۵ پاسخ

خیلی خوبه منم میدم مخصوصا برا رفلاکس

آرامش بخشه؟
بچه ها میخوابن ؟

من هر۴ساعت از اخرین وعده شربت ۲سی سی میدم اونم اگه دل درد داشته باشه وگرنه نمیدم

من تا دوماهگی هر هشت ساعت به بعد هرموقع دلش درد بکنه

من تا ۳ ماهگی هر روز میدادم

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی