پساری رو نهایتا تا چند هفتگی میتونن بزارن؟

۳ پاسخ

نمیدونم من 24 هفته گذاشتم

برو پیش متخصص پرینالوژی که برای بارداری های پرخطرن
نگران سرویکست نباش استراحت کن فقط برای دستشویی اونم فرنگی پاشو
من دیدم اینجا با سرویکس ۶میل تا آخر رفتن
منم خیلی استرس دارم هم سرکلاژم هم پساری دارم خدا کمکمون میکنه انشالله

معمولا تا ۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی