۴ پاسخ

هر چقدر روشونه نگهش میدارم اروغه نمیزنه رفلاکس هم داره

حتما رو شونه هات نگهش دار بزار شیر هضم شه

۲۰ دقه رو شونه ات نگه دار یا بچسبون سینه ات اروم اروم بزن پشتش...مهم اینه که شیر بره پایین اروغ نزد هم مشکلی نیس

۲۰دقیع سربالا نگهش دار

سوال های مرتبط