مامانا زایمان کرده از حستون بد از زایمان بیاین بگین🥲

۶ پاسخ

از لحظه لحظه اش استفاده کن با وجود همه سختی بی خوابی زرد شدنش اما کوچولو بودنش خیلیییی قشنگه

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

همش عشق همش مهر همش نگاه به خلقت و قدرت خدا
سختی های بارداری و زایمان با یه لحظه بو کردم و بوسیدن بچه ات از بین میره

نگاه بچه ات کن همه درد هارو یادت میره
مبارکه قدم نو نامدار باشه🤩

من سزارین شدم خیلی راضی ام اصلا درد نکشیدم فکر نمیکردم سزارین اینقدر آسون باشه
در کل راضی ام
تا ۱۰ روزگی ازم مراقبت میکردن مامانم و مادر شوهرم
الانم شوهرم کمک دستمه خداروشکر

سزارین بودم الان دلم تنگ شده برا اون شب و روز عمل

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری