من هر روز میخوردم طبق نظر دکتر ولی حالت تهوع میگرفتم به جاش ففول دئودنال گرفتم بهتر بود
غروب بخوری با دل خالی تا دوساعت هم چیزی نخور با قرص منیزیم هم ۵ساعت فاصله داشته باشه درکل قرص قویه
بله کل بارداری والان خیلی قپیه
من دوره بارداری اینو میخوردم ..اخرا که کم خونی گرفته بودم شبی ۳ تا میخوردم ازش بعد که دکترم رو عوض کردم اینو حذف کرد خارجی شو بهم داد شبی یدونه میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.