من ميخورم .هر روز نه يك روز در ميون ميخورم براي رشد مغز جنين خوبه ديگه بتوني كه در كنارش ماهي سالمون و قزل هم بخوري عاليه👌🏼👌🏼
من هفته ایی دوبار
فکر کنم کسایی که ماهی نمیخورن امگا ۳ میدن
میتونی یک روز درمیان بخوری جهت احتیاط
بله هرروز
برا من مولتی ویتامین نوشته دکتر
برامغزخوبه اگه هفته ای دوبار ماهیمیخوری نمیخواد بخوری من هرروز میخورم غیر روزایی ک ماهی داریم
من یه روز درمیان میخورم برای استخوان بندی هوش هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.