کیا تو بارداری امگا 3میخورن ؟ هر روز میخورن؟ برا چی خوبه ؟

۸ پاسخ

من ميخورم .هر روز نه يك روز در ميون ميخورم براي رشد مغز جنين خوبه ديگه بتوني كه در كنارش ماهي سالمون و قزل هم بخوري عاليه👌🏼👌🏼

من هفته ایی دوبار

فکر کنم کسایی که ماهی نمیخورن امگا ۳ میدن

میتونی یک روز درمیان بخوری جهت احتیاط

بله هرروز

برا من مولتی ویتامین نوشته دکتر

برامغزخوبه اگه هفته ای دوبار ماهیمیخوری نمیخواد بخوری من هرروز میخورم غیر روزایی ک ماهی داریم

من یه روز درمیان میخورم برای استخوان بندی هوش هستش

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد