۸ پاسخ

پسر منم همینطوره

دختر من روزی یبار گاهی دوروز یبار پیپی میکنه

ن فک نکنم

پسر منم همینه

برای بچه این سنی طبیعی نیست چندین بار در روز ببرش دکتر راست روده نشده باشه

قد و وزنش چجوره؟
اگه رشدش خوبه خب عیب نداره

بستگی داره اون چیزو چه مقدار میخوره
ظرفیت دختر من دووعده غذاست چون کم میخوره

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان مــــاهـــان مامان مــــاهـــان ۳ سالگی