مامانا شیرخشکی که به بچه نسازه علائمش چیه؟

۳ پاسخ

استفراغ یا اسهال یا یبوست

دختر من مدفوعش سبزه
وزنش هم زیاد انچنان بالا نبرده
شیرخشک نان میدم
مثلا وزن تولدش۲۹۵۰ بوده
دوماهگی ۴۵۰۰

مدفوع سبز میشه و بچه بی‌قرار

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی