شیر دادن دراز کش بده؟

۹ پاسخ

واقعا شبا سخته هعی ادم پاشه بشینه من ک خابیده میدم😒

همه ی صحبتای مامانا درسته فقط وجه بدش اینه اگه بچه دراز کش عادت کنی تو مهمونی و مجلس و جایی باید یجا پیداکنی بتونی درازبکشی بهش شیر بدی و یه معضل میشه

عزیزم فقط مواظب بینیش باشی ک سینه روش نباشه،و وقتی خسته این به نظرم خطرناک خوابیده نباشی خیلی بهتره،خدایی نکرده خوابت نبره تو اون حالت

منم کلا دراز کش میدم چون بچه خیلی کوچیکه توی بغل واقعا خوب نمیشه شیر داد

راحت تره من شبها دراز کش میدم که وقتی خوابش برد تکونش ندم، تاصبح هروقت شیر بخواد سریع درازکش میدم که خواب از سرش نپره اصلا تکونش نمیدم

میگن برا کولیک بده

نه گلم اتفاقا از نشسته بهتره از بابت آسیب به بدن میگم

اتفاقابه نفعته

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سه جوجه💙💙💖 مامان سه جوجه💙💙💖 ۴ سالگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی