من که توی روز بعضی وقتا خوابیدنی شیرش میدم سرش یکم باید بالاتر باشه... چون میگن احتمال اینکه بره توی گوش و عفونت کنه هست .. شب بنظرم درازکشیدنی شیر دادن خیلیی خطرناکه ادم یهویی متوجه نمیشه خوابش میبره خدایی نکرده بچه خفه نشه
من گاهی خسته میشم اینجوری میشم
سر بچه بالا تر باشه از بقیه بدنش اوکیه، منم که نشسته میدم بچم بغلم درازکشیده دیگه!
ولی خطر خفگی هست ممکنه مادر خوابش ببره و این موضوع خیلی خیلی پر تکراره
من اینجوری شیر میدم
یعنی چجوری بدیم پس؟
عزیزم دکتر گفت امکان خفگی هست
میره تو گوشش میگن
اره رفلاکس رو شدیدتر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.