سلام عزیزم. حال نی نی چطوره ؟ مرخص شد بسلامتی؟
میشه اسم دکتر تو بگی؟
سوپرامیل
انشاالله به حق پنج تن امروز مرخص میشه عزیزم🤲💚
آپتامیل عالیه اما خیلی کم پیداس. چند هفته زایمان کردی مگه که دستگاه رفته؟؟
نان نگیری سنگینه
آپتامیل و ببلاک خوبه
نان ۱ به من گفت
انشالله ترخیص بشه🥹
پیشنهاد دکتر به من آپتامیل بود
انشالله که ترخیص میشه عزیزم
من از داروخانه به پیشنهاد خودشون و پرستار بیمارستان آپتامیل گرفتم
بده جانم
ان شالله که زود ترخیص بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.