۱۰ پاسخ

سلام عزیزم. حال نی نی چطوره ؟ مرخص شد بسلامتی؟

میشه اسم دکتر تو بگی؟

سوپرامیل

ان‌شاالله به حق پنج تن امروز مرخص میشه عزیزم🤲💚

آپتامیل عالیه اما خیلی کم پیداس. چند هفته زایمان کردی مگه که دستگاه رفته؟؟

نان نگیری سنگینه
آپتامیل و ببلاک خوبه

نان ۱ به من گفت

انشالله ترخیص بشه🥹
پیشنهاد دکتر به من آپتامیل بود

انشالله که ترخیص میشه عزیزم
من از داروخانه به پیشنهاد خودشون و پرستار بیمارستان آپتامیل گرفتم

بده جانم
ان شالله که زود ترخیص بشه

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی