۶ پاسخ

اکه منظورت همون چندمرحله ایه آره ادرارم داره باید ناشتا انجام بدی

به من نگفتن نیاز به ادار اول صبح هست
ناشتایی ۸تا ۱۲ ساعته
اول آزمایش ادرار دادم
بعد خون
محلول و خوردم
همزمان با محلول جرعه جرعه آب میخوردم
بعدش رفتم دراز کشیدم
تا یه ساعت بعد
آزمایش خون دوم
دوباره یه ساعت بعد
آزمایش خون سوم

برا من اینطوری بود

ادرار داره اما نیازی به ادرار اول صبح نیست

اصلا نترس سخت نیست

من نیمساعت پیش انجام دادم.۸تا۱۰ساعت باید ناشتا باشی.اول صبح اومدی ازت خون میگیرن.بعدشربتومیدن میگن درعرض ۵دقیقه بخور بعد ازشربت یکساعت که گذشت دوباره خون میگیرن بعد ازاین مرحله دوباره یکساعت بعدش یه بار دیگه خون میگیرن سه مرحله خون میگیرن
ازمایش ادرارم هست

ادرار اول صبح میخاد
باید بین ۸تا۱۰ ساعت ناشتا باشی
اول صبح هم ازمایش ادرار میدی هم خون
بعدش هر ۱ساعت دوباره خون میدی
جلو کولر باش یا دراز بکش حالت کمتر بد میشه

سوال های مرتبط