چرا همه دارن ازمایش پودر گلوکز میدین چرا ما ب اون مرحله نمیرسیم😬😂

۵ پاسخ

روزی ک رسیدی میگی کاش نمیرسیدم😅😅

منم رفتم ٤روز پیش🙂

چیز خوبی نیست بزار نرسی😂😂😂

میرسیم ب زودی انشالله🤗

ایقد زود میرسی
بعد میگی دیدی چقد منتظر بودم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی