خانما همه چهار مرحله ایی دادین این ازمایش گلوکز؟

۸ پاسخ

نه من سه مرحله بود

ن من گفتم شربت دوسندارم دکترم گفت یبار ناشتا یبار بعد صبونه بده

ن سه مرحله

برای من ۳مرحله‌ای

اره من ۴مرحله بود

من اصلا انجام ندادم
چون اولش قندم بالا بود بعد هر ماه ازمایش قند دو ساعته میدادم

من امروز قراره برم بنویسه برا فردا

نه برای من دو مرحله ای نوشته

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری