خانما یبوست شدید و دفع سخت تو این هفته طبیعیه ؟داشتین ؟؟

۶ پاسخ

میگن برا خیلیا پیش میاد. فقط اصلا تو دسشویی زور نزنی. دیدی چیزی نمیاد دیگه بلندشو

مال قرص آهن به من فروفورت نمیسازه گفتم دکتر ایزی آیرون بنویسه برام

اب ولرم زیاد بخور .. این روزا هوا گرمه اب سرد دلم ادم میخاد ولی معده سرد میکنه باعث یبوسته ... لواشک بخور اگر مطلق نیستی اروم پیاده روی کن بعد غذات .. شربت لاکسی ژل با مشورت از پزشکت بعداز هروعده غذاییت بخور .. زور زدن خودش خطر ناکه .. میوه زیاد بخور

زور نزن اصلا
صب ناشتا آب ولرم با ی قاشق روغن زیتون بخور
صبونه سبک بخور باز بعدش همینو بخور
من یروز دو سه بار خوردم خوب شدم
البته لبنیات و غذای سنگین نخور
آلو و آلوبخارا هم خوبن

اره طبیعیه

اره هفته ات بالا گلم طبیعیه
یه قاشق روغن زیتون ارگانیک بخور خیلی کمک میکنه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری