به دکتر هم گفتم گفت طبیعی هست کاری نمیتونم انجام بدم بررات باید تحمل کنی رو تخت بخواب رو زمین موقع بلند شدن دردش بیشتر میشه
بدترین درد دنیاس😭
منم تا ی دیقه راه برم سرپا بشم یا زیاد بشینم درد میکنه
دردش چجوریه؟؟؟ برا من انگار یچیزی فرو میره تو واژنم
طبیعی هست منم دارم از هفت ماه شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.