۳ پاسخ

به دکتر هم گفتم گفت طبیعی هست کاری نمیتونم انجام بدم بررات باید تحمل کنی رو تخت بخواب رو زمین موقع بلند شدن دردش بیشتر میشه

بدترین درد دنیاس😭
منم تا ی دیقه راه برم سرپا بشم یا زیاد بشینم درد میکنه
دردش چجوریه؟؟؟ برا من انگار یچیزی فرو میره تو واژنم

طبیعی هست منم دارم از هفت ماه شروع شد

سوال های مرتبط

مامان موعود و معين مامان موعود و معين هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه زهرا مامان هدیه زهرا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۱ ماهگی