هنوز صبحونه نخوردم دارم ضعف میکنم🤦🏻‍♀️🥲

۶ پاسخ

چرا نخوردی خواهر
پاشو یچیزی بخور
مثلا چای خرما گردو

خب بخور😐

اصلا گرسنگی طولانی مدت خوب نیست

من اگ ب این ساعت بمونم پسرم خورد و خمیرم میکنه😔🤣🤣🤣

خب بخور

چرا نخوردی

سوال های مرتبط