اقااااا طرز تهیه عدسی میگیننن برا رادوین 🫠

۲ پاسخ

عدسی ساده فقط توش مرغ بریز خوب له کن مرغارو ک بخوره

من خودم اینطوری درست میکنم
یکم عدس با یه کم سیب زمینی با یه تیکه گوشت و عصاره قلم میپزه میکس میکنم
ادویه اصلا نمیزنم
اگه طعمش رو دوست نداشته باشه شیره میریزم یکم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی