پسر منم هم لوزه سوم داره هم لوزه های کامی بزرگ شده دو ساله دارو میخوره و اسپری بینی میزنه خوب نشده فکر نکنم خوب باشه آخر هم باید عمل کنیم بنظرم با یک دکتر دیگه هم مشورت کن
حق با مامان النا هست دهن و لب و بینی بچه بزرگ میشه
حتما ببر عمل کن
ما ۴ سالگی عمل کردیم خیلی راضی ایم
فرم صورت و فکش هم اگه عمل نکنی خراب میشه
حتما عملش کن پسر منم ماه پیش عمل کرد خدارو شکر هزار مرتبه شکر راحت شد خوابش سه ماه زمستان این بچه عذاب کشید
عزیزم من پسرم هفته آینده نوبت عمل داره
فقط ازمایش کامل دادیم
نوار گوش انجام دادیم
امروز دکتر بیهوشی بردم تاییدیه داد
هفته آینده هم عملش میکنن
نیازی به اینایی که گفتی نیست
من حتی برای عکس هم سماجت کردم گفتن نه نیازی نیست
لوزه های پسرت بزرگ هستن و نیاز به عمل داره
یه چند ماه مونته لوکاست بخوره خوب نمیشه؟
لوزه علائمش چیه؟!
تهران هستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.