۱۲ پاسخ

بهداشت های دیگه انجام میدم من برم شهرستان بزنم

یا هم خودت بهش نشون بده

تصویر

بگو خودش تحقیق کنه

تصویر

ببین اینا پیامد های نزدنشه حتما همسر تو متقاعد کن که بزنی

تصویر

عزیزم بدنای بچه هام مثل ما آدم بزرگاست الان یکی به پینیسیلین حساسیت داره من یا بقیه نباید بزنیم چرا یکی حساسیت نشون داد شاید اصلا واکسن بزنی بچه ت آنقدر اذیت نشه که بچه فامیل یا من اذیت شده برو بشین بهش بگو

اونیکه میگه بچه بعد واکسن تشنج کرده بخاطر اینه تب بچرو نتونسته مدیریت کنه.بچه بدون واکسن هم در واقع خونه بدون پنجرس هر حشره ای،بادی بارونی راحت میاد داخل.بخصوص که شرایط جنگیه واقعا نمیدونیم تا بزرگ شدن بچه هامون میتونیم بهشون آب و غذای سالم و بهداشتی بدیم یا ن

براش توضیح بده که نزدن چقدر میتونه برای بچه خطرناک باشه خدایی نکرده
بگو با زدنش یه روز دوروز نهایت یک هفته اذیت میشه ولی با نزدنش خدایی نکرده چقدر میتونه بیماری های بدتری بگیره، بیماری هایی که تقریبا ریشه کن شده بود توی ایران ولی با ذهنیتی که یه عده داشتن و واکسن نزدن دوباره داره برمیگرده 🫠🥲

ببین همسر من میدید پسرم نمیتونه خوب بشینه همش میخورد زمین سرش درد میگرفت یه بار نشست کنارش ولش کرد دو بار پشت سر هم خورد زمین صدای سرش اومد 😵‍💫😖 ولی بعد اون خیلی بهتر میتونه کنترل کنه سرش یا کم میخوره زمین یا طولانی تر میشینه ،اون دوبار که سرش خورد زمین مثل واکسنه اگه نمیخورد ده بار دیگه باید میخورد میدونی چی میگم اینارو به همسرت با آرامش بگو خطر داره برای بچه

منم نزدم شوهرم میگه بچه سالم الکی میبری واکسن میزنن مریض تر میکنی .واکسنا سنگینه
دختر دایی من زده بود بچه ش تشنج کرد اینم نمیزاره

بچه دردش بیاد بهتر از اینه بلا سرش بیاد بشین براش خوب توضیح بده با آرامش دعوا کنی اصلا نمیذاره، موقعی که خسته نیست گرسنه نیست بهش بگو چه واکسن هایی هست، قدیم چرا بچه سرخچه میگرفت دور از جون همه بچه ها نمیموند یا سیاه سرفه و... همینا رو الان میزنن واکسنش رو دیگه

الان دردش بیاد بهتره یا دوراز جون مریضی بگیره؟😐

😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی