۶ پاسخ

حدودا ۴ ماه
واقعا من ب ندرت دیدم کسایی ک تا اخر هم شیر مادر بخورن هم شیرخشک
در نهایت سینه و ول میکنن

تا از اول 2ماهگی سینمو ول کرد

دخترم دوماهه
پسرم روزی ی وعده می‌خورد ولی سر ی ماه ول کرد
یکی فامیلامون میگف بچمو هم شیرخودم دادم هم شیرخشک رژیمی
شیرخشک رژیمی چون ک یکم بدمزه تره بچه ترجیح میده شیرمادرشم بخوره ب همی دلیل ول نکرد تا دوسالگی

تا دوماه

من تا الانک بچم ۷۷ روزشه

الان پنج ماه و ۱۰ روزشه فعلا داره شبا میخوره

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم مامان پسرای قشنگم ۱ سالگی