خانوما شما هم واژنتون تیره شده؟میمونه یا میره بعد زایمان؟

۶ پاسخ

بخاطر فشار رحمه عزیزم بعد زایمان خوب میشه

میرههه

برای منم خیلی تیره شده میگن میره

میره خودش

اره میره خودش
هفته ها اخر هم تیرگی هم درد واژن اضافه میشه

میگن میره

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری