کیست آندومتریوز دقیقا چی هست عوارضش چیه؟

۱ پاسخ

یعنی تو لایه اندومتر درون رحم یه کیست هست

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۲ سالگی
مامان ای پارا❤️ مامان ای پارا❤️ ۲ سالگی
مامان آیدا مامان آیدا ۲ سالگی