نه دیگه قرار نیس خوب بشه
عینک بگیر موقع رانندگی و مطالعه بزن
باید عینک بزنی اگه نزنی هی نمره چشمت میره بالا تازه وقتی عینک میزنی و شفاف همه چی رو میبینی خودت راضی نمیشی در بیاری من نمره چشمم کمه یکیش ۷۵ یکش نیم با اینکه کمه ولی موقع رانندگی و تماشای تلویزیون حتما میزنم
اگه عینک نزنی هی میره بالاتر
عینک درمان نیست.فقط بدتر نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.