#شیر پوشاک کولیک رفلاکس واکسن

تصویر
۴ پاسخ

نه دیگه قرار نیس خوب بشه
عینک بگیر موقع رانندگی و مطالعه بزن

باید عینک بزنی اگه نزنی هی نمره چشمت میره بالا تازه وقتی عینک میزنی و شفاف همه چی رو میبینی خودت راضی نمیشی در بیاری من نمره چشمم کمه یکیش ۷۵ یکش نیم با اینکه کمه ولی موقع رانندگی و تماشای تلویزیون حتما میزنم

اگه عینک نزنی هی می‌ره بالاتر

عینک درمان نیست.فقط بدتر نمیکنه

سوال های مرتبط