۱۰ پاسخ

من دادم خیلی دوس داشت

من ارگانیک میگیرم اصلا از اینا نمیدم

من فرنی برنج دادم تا حالا

من فرنی برنج و حریره بادوم میدم به پسرم البته بیشترشو خودم میخورم🤣🤣😂

برنجش یبوست میاره،حریره بادام خوب بود،گندم و خرما یه هفته دیگه

من یکبار دیروز ناهار گندم و خرما درست کردم براش خورد خوب بود.بعصی بچهها نمیخورن اصلا.بدرد وقتایی میخوره ک دیرت شده میخوای سریع یچیز بدی

من دادم خوب بود

اینو خریدم بعد یک ماه انداختم دور اصلااااا خوشش نیومد

میدم بهش

اره من گندم خرما میخواد

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱۰ ماهگی