۵ پاسخ

ماشاالله عزیزم خدا برات حفظش کنه انشاالله

ان شاالله به سلامتی تا ۳۷ بری
من از دو هفته پیش گهگاهی لک قهوه ای میبینم
شما هم اینجوری بودین؟
چیکار کردین خوب شدین؟
چقدر استرس زا هست

وای منمم همش میگممم کاش برسم به اینایی که الان توی هفته ۱۸ و ۲۰ هستن

خدارو شکر عزیزم

وای اره من هنوزم حس میکنم تازه باردار شدم الان ۱۳ هفتمه😁

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری