خانما معاینه لگنی درد داره؟

۶ پاسخ

منم هفته دیگه معاینه لگن دارم
یکم میترسم چون تا حالا معاینه نشدم

نهههههه

شل بگیری دردش خییییلی کمه

من همین تازه اومدم از ماما
معاینه لگن داشتم
اونقدرا که فکرمیکنی درد نداره

شل بگیری نه عزیزم

نه...........

سوال های مرتبط

مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری