۷ پاسخ

کباب تابه ای بیشتر دوست داره درست میکنم براش

من بخش شربت اهن میدم مولتی میدم ی کم جون گرفته اشتهاش بازشد

من دیگه کم کم اومده دستم که چیا دوست داره اونا رو میپزم بعدشم دکتر زینک و سیپروهپتادین داده به نظرم اثر داشته توی اشتهاش

درگیرم فعلا نمی خوره هیچی

آب هم گاهی وسط غذاش میدم
بخاطر تشنگی غذاشو نمیخوره

یه دوره ای هست ۸تا ۹ماه بچه اعتصاب میکنه..بعد یه تایمی درست میشه نگران نباش

مدل غذا را متنوع میکنم
یعنی یکبار سوپی بدون بافت
یکبار بافت دار
یکبار انگشتی

سوال های مرتبط