۳ پاسخ

منم همینطوره برام. طبیعیه. انشالله به خوشی به موقع زایمان میکنیم.

خدا نکنه فکرتونو درگیر این چیزا نکنید فقط به خدا بسپارید این دردا هم اکثر اوقات طبیعیه

من ۳۶ هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط